ZOO-HURT Wrocław
Witaj (Zaloguj się)
Nie posiadasz jeszcze konta? ZAŁÓŻ KONTO
Sklep
Kontakt

ZOO-HURT Sp. z o.o.
Długołęka, Ul. Zachodnia 37
55-095 Mirków

Adres Magazynu i korespondencji
nowy adres siedziby
ZOO-HURT Sp. z o.o.
ul. Zachodnia 37
Długołęka
55-095 Mirków
 
 
 tel. 607 158 628
 
 
otwarte: Pn- Pt 9:00- 17:00
 
 
REKLAMACJE I ZWROTY
Zakupione i dostarczone towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta bądź dystrybutora.
 
Każdy klient ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 10 dni od ich wydania, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności (...)", Dz.U. Nr 22, poz. 271. Zwrot wszelkich towarów odbywa się wyłącznie na koszt zwracającego. Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka.  Podstawą uznania reklamacji jest oryginał paragonu lub faktury Vat. W przypadku ewentualnych reklamacji bądź zwrotów towaru należy skontaktować się ze sklepem drogą e-mailową bądź telefonicznie za pośrednictwem numeru infolinii sklepu podanego powyżej. Konieczne jest wówczas dostarczenie produktu na podany adres wraz z podaniem numeru zamówienia.
 
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
 
Zwrot uiszczonej przez klienta ceny towaru zostanie dokonany w terminie 14 dni od dnia dokonania przez klienta zwrotu towaru na podane przez klienta konto. 
 
Sklep nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją, określają warunki gwarancji producenta, importera bądź dystrybutora towaru. 
 
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
 
Towary oferowane w sklepie internetowym Zoo-hurt.pl, w szczególności urządzenia elektryczne oraz akcesoria automatyczne - są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W przypadku, kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna, napraw gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe w całym kraju. Okres i warunki gwarancji oznaczone są w karcie gwarancyjnej oraz przy opisie danego towaru.
 
Jeżeli dostarczony towar będzie posiadał wady, Klientowi przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą, bądź wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym ze Sklepem, o odesłanie na nasz adres korespondencyjny wadliwego produktu. Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora bądź importera zwrócimy koszty zakupu bądź wymienimy towar na wolny od wad. Reklamacje takie rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych.
Zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać najnowsze informacje o produktach